Kızlarrr bebeğimin doğmasına ortalama 1.5 ay gibi bir zaman kaldı ama bn çok kararsızım. Devlet hastanesinde zorunlu sezeryan olacağım ama bebeğime yeni Doğan sünneti yaptırmayı düşünüyorum zaten doğduğunda sürekli ağlayacak birde daha az acı çekecek gibi düşünüyorum. Sizler ne dersiniz aramızda daha önce yaptıran var mı devlet hastanesi yapıyor mu yada yapılması için izlenmesi gereken yolu bilen var mı ? Sünnetten sonra bakımı zor mu?