Mlk2304_ Perşembe günü 39+5 iken 13:36’da minik kızım doğdu , zorunlu sezaryen oldum amaaa çok kolay geçtiii 💕 pozitif hikayemi anlatacağım , darısıı bekleyen herkese olsuuun inşallah🌸
Rbytkn Mlk2304_ MaşaAllah çok geçmiş olsun Allah şifa versin, Rabbim sağlıkla kolaylıkla büyütmek nasip etsin 🤲🏻🌸