Kizima hamileyken her seyi ama her seyi sirkeli karbonatli suda bekletirdim o zamanlar covid de vardi tabii bir kere kuru kayisiyi yanlislikla yikamadan yemistim 3 gün agladım bir sey olacak diye doktor bir sey olmaz demisti korkup doktora gitmistim tarim ilaci vardir kesin bebek zehirlendi kayisidan diye.Bunda da dikkat ediyorum mayonez salam vs tüketmiyorum dısarıda marul yesillik yemiyorum marulumu falan kayinvalidem veriyor bahcesinden kopartip güzelce yıkıyorum defalarca sirekli suda yikayip saatlerce bekletmiyorum kizımda cok fazla abartip zindan ediyordum kendime bunda daha rahatım önlem aliyorum tabii asirıya kacmiyorum