Busraoz öyle tabi ama kimse kimsenin halini bilemez benim yapım hiç böyle değildi ama bir evladimi kaybedince ve sebebini bilemeyince bunda da tedirginim herşeyde.. internette görüyoruz illaki kafamıza takiliyor ve gereksiz değilde ogrenilmesi gereken yaşanılan durum mu bilinmesi gereken şeyleri soruyorum bence.. sen biliyo musun canım mesela toksoplazma Allah korusun bulaşırsa ne olur bı tedavisi varmı bebeğe zarar vermesi çok büyük bi olasılık mi ben bilmiyorum ve bu konu kafama takıldığı için doktoruma gidene kadar buraya sormak istedim salı günü doktoruma da sormayı düşünüyorum.. araştırmayı seviyorum ve evet takintiliyim kendime zarar biliyorum ama yapamıyorum korkularım var yavaş yavaş bebeğim büyüdükçe rahatlıyorum ama bir kaç konu bu şekilde aklıma takılıyor illaki