Bu aya kadar hep yatmaya çalıştım şuan yattaigim zaman göğüs kafesimde bir ağrı başlıyor kalbim hızlanıyor doktora söyledim kardiyolojiye git ama ben kalple ilgili olduğunu düşünmüyorum çünkü sadece sola yatınca oluyor sağa yatinca sırt üstü veya gündüz bu sıkıntıyı yasamiyorum siz bu durumu nasıl astiniz