_Betus58_ Kızlar aşırı bı şişkinlik var resmen yatamıyorum 37+2 günlük bebeğim ayağa kalkınca alt tarafıma sanki bıçak saplanır gibi oluyor sancım falan yok ama sizce doğummu yakın
Livanur22 _Betus58_ 37+4üm aynısı banada oluyor bugün kontrolüm vardı şuan herşey yolunda normal doğum beklediğim için ne zaman olacağını bilmiyorum bebiş ne zaman gelmek isterse her an tetikteyim
_ruyaninannesi_ _Betus58_ aşağı baskı yapıyor ondan yer daraldı normal ama ağırlarniz dayanılmayack ve hareket lerde azalma var sa doktora görünn sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲
_Betus58_ Livanur22 aynı bende bekliyorum sanki rahmime alttan bıçak atıyorlar gibi oluyor aşırı uykum var ama şişkinlikten uyuyamıyorum 🥹
_Betus58_ _ruyaninannesi_ sancım yok ara ara yalancı sancı dışında ayağa kalkınca yürürken falan alt tarafima batma şeklinde baskı oluyor açılma mi oluyor acaba böyle
_ruyaninannesi_ _Betus58_ açılma değilde aşağı pozisyon alıyor da olabilir ağırlasinca aşağı baskı veriyor açılma olması için kasılma olur kaşık bölgen kasılıp yayılıyor sa açılma oluyor
_Betus58_ _ruyaninannesi_ kasılma toplanma şeklinde oluyor belimden hafif sancıyla birlikte ama çok şiddetli bı sancı değil gece özellikle batma hissi daha çok artıyor
_ruyaninannesi_ _Betus58_ şiddeti artarsa doktor a git bide büyük tuvalet hisi geliyorsa buda açılma sayılıyor