12345abl
Öncelikle çok geçmiş olsun. İnşallah sağ salim kucaklamayı nasip etsin Rabbim.
Rahim Ağzı kısalığı genelde 15. Hafta sonrasında falan belli ediyormuş kendini. Tanı koymaya emin olmak için de kayıp var mı diye bakıyorlarmış.
Benim kaybım yoktu 16 haftada karın ultrasonu bakarken hunileşme fark edildi ve vajinal olarak 33 mm ölçüldü. Sertlikde kontrol etti eli ile yumuşama yoktu.
10 gün kadar progestan ve istirahat ile gözlemleyelim tanı koyamayız dediler
- Haftada 27mme düşmüştü ve rahim Ağzında 2 cm açıklık vardı. Su kesesi alttan görünüyordu
Acil serklaja aldılar.
Bu konuda en iyisi bir Perinatolog görmesi bence
Ama serklaj konusunda doktorlar tamamen 2 ye ayrılıyormış
Size söyleyebileceğim tek şey sadece tuvalete gitmek için kalkın sürekli olarak yatın ki bebeğiniz aşağıya doğru inmesin