Kızlar sizde ne kadar sürdü veya brnim gibi doğumunu başlatmaya çalışan varmı? Saat 10:30 da 4 tane çöp yerleştirdiler rahim ağzına açılma olsun diye. Zaten her 45-50 dakikaya sancım vardı 30-35 dakikaya anca düştü. Sezeryan sonrası olduğu için suni sancıda belirli ilacları veremiyorlarmış ondan bu yöntemi deniyorlar