Zuhalsebu FatmaAselinAnnesi_60 kilitlediğimiz tuşu orta seviyeye getirip havası çıkmasını bekliyorum ben de en sonra iyice az kalınca da yavaş yavaş açmaya doğru çekip hızlandırıp bitirip açıyorum çok uzun sürmüyor benimki
FatmaAselinAnnesi_60 Elatalay canım bu düdüklüyü yeni aldım havasını yan düğmesini yavaş indire indire alıyorum çok korktum valla çok ses çıkıyordu ben de 10-15 dk bekletip baktım kendi kendine havasını alıyor tehlikeli mi acaba ?
Gizemceylancyln FatmaAselinAnnesi_60 merhaba patlamama garantili tek düdüklü, içiniz rahat olsun bende kullanıyorum hemde uzun yıllardır
Elatalay FatmaAselinAnnesi_60 ses cikar korkma ama eger cok pistigini dusunuyosan su tut musluktan hemen 15 sn de falan iniyo oyle acarsin.cunku kendi inmesini bekleyince daha cok kayniyo fazla pisebilir kendi isisinda..ama cok iyi bi duduklu pratik
FatmaAselinAnnesi_60 Gizemceylancyln sen havasını almıyorsun değil mi kendi kendine almasını bekliyorsun
FatmaAselinAnnesi_60 Elatalay çok teşekkür ederim canım bilgi verdiğin için evet çok güzel pişiriyor çok memnunum