Pelan 25 aralıkta gitmiştim 2500 tl’di. Şuan daha pahalı olabilir. Ocaktan sonra zam gelicekti. Bu arada gidiceginiz doktorun radyolog degilde perinatolog olsun diyorlar. Bize o kadar güzel resimler verdiki net yani. Arada gidiyorum kendisine resim almak icin. İlgili, anlatıyor uzun uzun. Zaten bizde tavsiye üzerine gitmiştik.