Malajin17 benim de başlarda böyleydi 10. Haftaya kadar sonra kusmalar başladı ve akşam yemeği bile yemiyodum bazen yiyenleri izliyodum. 2 ve 3. Ayda böyleysdi sonra 4’e girdim ve hem iştahım aşırı var hem de arada kusuyorum😹😹 siz inşallah fazla kusmazsınız ama aslında doktorumun dediğine göre kusmak da hormonların düzgün çalıştığının göstergesiymiş.