30+5 haftalık olduk. İki gündür ellerimin üstünde kaşıntılar başladı. Gerçi yeterince nemlendiremiyorum bu sıra ama daha kötü olduğu zamanlarda bile böyle kaşıntı olmamıştı. Egzama türevi bişey olabilir mi ? Gebelik egzaması diye bişey varmış bi de yaşayan var mı ?