Kızlar ben 33+5 im bugün doktor kontrolüm vardı fakat halen daha nst ye girmedim doktorum ultrason baktı herşey gayet normal ilerliyor dedi 2380 gram herşey yolunda dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı neden nst sokmadı merak ediyorum açıkçası sizler kaçıncı haftada girdiniz benmi acele ediyorum yoksa bilemedim 🤷🏻♀️