Ben 16 haftalık hamileyim akşam yemek yedim ve unuttum tansiyon ilacımı almayi öyle uyuya kalmışım kalktığımda sağ gözümün üstü şişmişti yani hiç bir ağrım da yoktur neden oldu acaba bı yardımcı olursanız daha bugün geldim doktor dan herşey normal dedi