Mucizemibekliyorum41 Arkadaşlar 14 haftadaki fakat bu ilk defa olmuyor Bayadır böyle rahim kasılıyor mu diyim yoksa kalp gibi bisi mi orda atıyor anlamiyorum başına böyle gelen var mı hellp me
Aysennur1 Bende daha geç oldu şuan 32+5 iz doktorum bebeğin hıçkırıyor olabilir dedi ara ara da oluyor
Mucizemibekliyorum41 Aysennur1 yaaa gerçekten mi ordan hissetmek afedersiniz bazen makattan hissetmek bende acaba gaz sıkışması var da o mu zorluyor diyorum.Ama benim şuan hissetmem çok erken
Zeytop Mucizemibekliyorum41 hıçkırık için çok erken onu gelişim zamanında yapıyor 20lerden sonra. bebeği hissetmek icinde erken bir hafta ama bebisiniz olabilir, bagirsak hareketleriniz de olabilir
Zeytop Mucizemibekliyorum41 yok yok korkmayın korkulacak birşey değil. Hayırlısıyla sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebişinize 🌼
Gul_usluu Kalp atması gibi değil mi bnde 18 haftalığım ama sanmıyorum bebek olduğunu çünkü elimi nereye koysam atıyo damar atması olabilir