Hanimlar Ben hamile kalabiliyorum ama kromozom bozuklugu nedeniyle kalbi duruyor yada Trisomi oluyor hep.. Neyse.. Genetik taramali tüp bebege bas vurduk.. Doktorum daha kan almadan Seni güzel bi dinlendirmem gerek öncelikle dedi. Kan felan Aldi Adetin ikinci günü Kontrole gittigim de.. Sana güzel haberlerim var gelcek ay tüp bebek yapiyoruz amh cok iyi geldi dedi.. Ee tabi bunlarin ne oldugunu bilmiyorum Ben.. Neye yarar? Yani tüp bebek sürecinde önemlidir?