Hamisbayan Akşamüstü sağ kasığıma ağrı girdi geçmedi bi süre korktuk acile gittik nst bağladılar sancı çıkmadı sonra muayene etti doktor ultrasonla bişey de demedi açıklamada yapmadı zaten devlet hastanesi ne bekliyorum neyse kızlar işte progestam yazıyorum onu vajinal yoldan kullan dedi ama ne bir açıklama ne şey hiçbişey yok kızlar erken doğum riski için kullanılıyormuş ama beni bununla ilgili uyarmadı bişey söylemedi sadece ilacı yazdı böyle birşeyle karşılaşan var mı düşük riskimmi var sizce 26. Haftamdayım
Feyza1906 Hamisbayan tüp bebek tedavisinde de bebeğin tutunmasi için belli bi sure kullanılıyor. Endişe etmeyin zararı olmaz faydasını görürsünüz. Düz yattiginizda ayaklarınızı kalcaniza doğru çekin parmaginizla ittirebildiginiz kadar ittirin yarım saat kadar kalkmayinki düşmesin bütün düşerse tekrar gönderin erimiş düşerse belli miktarı rahime gittiği için işe yaramış demektir hemşire bana bu şekilde anlatmıştı
Aysenur-yakarer28 Ben de progestan kullanıyorum sizin gibi bir süredir kasık ağrısı çekiyordum hamilelikten diye düşündüm önemsemedim rutin kontrolümde rahim ağzımın kısaldığını öğrendim ve progestan fitil başladılar evet erken doğum riskim var o sebebten dolayı kullanıyorum özel bir klinik ya da hastane varsa en yakın zamanda gidip rahim ağzınızı ölçtürmenizi tavsiye ederim
Rumeysacelikk46 Kasıklarımdaki ağrılardan kaynaklı veriliyor bazen azaltması için , bana herhangi bir riskin yok sadece ağrın fazla olursa kullan rahatlaman için veriyorum demişti ☺️ sadece düşük için değil rahim büyüyüp gerildiği içinde kullanılıyor
Dlar Olabilirde olmaya bilirde bazen progestani önlem olsun diye de veriyorlar canım korkma benim ağrım sızım yoktu senin gibi acillikte olmadım kızım 5 yıl önce 36+6 doğduğu için her ihtimale karşı verdiler ve 32 ye kadar kullan önlem alalım dediler canım otuzdan sen korkma kullan zararı yok tam aksine faydası olan bir ilaç
Dlar Hamisbayan araştır istersen zaten Protestan tehlikeli düzenlemesinde de bebek isteyen bayanlarda da kullanılmıyor bir hormon aslında bu ve bazen seviyesi düşüyor ve o seviye yükselsin diye vergiliyor faydalı bir şey yani
anonimanne2345 Bende 31. Haftadayim rahim ağzı kısalığı varmış 1,5 cm Erken doğum riskim var bu sebeple kullanmaya başladım bu hafta