Irem12_ Kizlar 36. Haftamdayim saat 9 dan beri araliklarla bazen 20 bazen 15 dakika dayanabilecegik gibi hafif agri hissediyorum karnimda midem de cok bulaniyor sizce doktora gitmelimiyim bilgisi olan yazabilirmi
Glsmtt Bebeginizin hareketlerini hissediyorsaniz bence sabahi bekleyin cunku 5 dk aralikla duzenliyse dogum sancisi oluyor yani yalanci sanci olabilir sizinki
Irem12_ Haz28 tesekkur ederim bende oyle dusunuyorum ama 2. Dogum olucagi icinde korkuyorum biraz😀 ilkini hi hatırlamıyorum😀
Haz28 Irem12_ 2.ci daha kolay olur derler korkmayın nefes egzerisizi yapin bol bol hayırlısı ile gelsi bebiş🍀🌼