benim oğlum şuan 18 aylik ve 5 haftalik geleyim ebeme sorduğumda kesmene gerek yok diyor bebek doğunca ikisininde emzire bilirsin dedi ama çevremdeki insanlar baskı yapıyor emzikten kesmem için diğer bebe zararlı olduğunu dile getiriyorlar şahsen çok kararsızım.