Sifaicin benimde ilk günler çok az geliyordu. Hatta 3. Gündü sanırım hiç gelmemişti kesilmişti. Ben o gün doktora randevu almıştım alttan ultrasonla rahmime yumurtalıklarıma baktı bi sorun var mı diye. Hiçbir sorun yoktu. Ultrason cihazını çıkarttığı an kan akmaya başladı ve o gün ağrılı çok yoğun kanamam oldu. O gün düştü sanırım. Maydanoz suyu falan kaymatmayı dene birazda yürüyüş yap