Dilara_0 Bhyshn kabızlık varsa doktora görün canım daha sonrasında daha kötü olabilme ihtimali var vakit kaybetmeden git derim. Geçmiş olsun ☺️
Ahsennesli Bhyshn ilk haftalar oluyor bu problem bende yaşadım hiç birleyen yemediğim halde 6 aylık gibi geziyordum aşırı rahatsız ediciydi ama geçiyor bianda
BarlasTimurunAnnesi Bhyshn 35+5’teyim hamileliğim boyunca çok gaz sıkışması yaşadım. Kendini üşütmemeye çalış soğuk alma özellikle dışarıda.
ezell34 Ahsennesli o gaz sorunu sonra sancı giriyor 9 haftalıgım çok kötü oluyor sonra ishal oluyorum ama sancı gelince aynı bende öle sanki doğumum yaklaşmış gibi karnım var gören 38 haftalık sanar
ezell34 BarlasTimurunAnnesi bende öleyim 9 haftalığım aşırı gaz sıkışması var oğlum da böle değildi hiç gaz sorunu yaşamadım bu hamileliğim çok farklı
BarlasTimurunAnnesi ezell34 hiç hoş olmuyor gerçekten :(( bende de karın şişmesi çok oldu özellikle akşamları.