Srfe01 Biri bitiyor biri başlıyor 15 haftalığız bu haftaya kadar bulantı kusma mahvoldum şimdide mide yanması başladı bu yanmaya varmı bı çözüm bulan
-ilknur-12 Srfe01 midem yandığı gibi içiyorum ben geçiriyor 2. İhtiyaç kalmıyor ama 2-3 defa kullanılabilirsin
Boncukk123 Srfe01 rennie şurup verdi doktor bana ama çok ileri haftada verdi bebek mideye vurduğu zaman direkt geri geliyor benim midem ağzıma . Sen sor canım doktoruna illa ki verir bsey. Benim de başında başladı sonra kesıldi sımdi son 3 aya girdim yine başladı canım
Asure123 Boncukk123 bana da 4-5 aylıkken vermişti. Saniyesinde kesiyor yanmayı. Ama sonuçta ilaç olduğu için ben çok zor durumda kalmadığım sürece içmemeye çalışıyorum. Gece mide yanmam oluyordu, tavsiye üzerine yatmadan önce 1 bardak süt içtim işe yaradı
Boncukk123 Asure123 süt beni çok kötü yapıyor canım yanma geçiyor bu sefer mide ağrısı çok zorluyor beni . Dedıgın gibi bende çok zorlanıyorsam eğer şurubu kullanıyorum