Ozgeeee2504 yok bizde sadece kalp deliği var VSD adı da başka bir bulgu yok Allaha şükür ense kalınlığıda demedi
İçini ferah tut kötü düşünme olurmu zaten kesin bi bulgu olamıyo down sendromu sadece olabilir var gibi deniyo ama sıvı aldırıyolar biliyosunuz bende ona karşıyım işte için rahat olsun üzülme evet insan çok kafaya takıyo ister istemez bende öyleyim hatta düşünüp ağladığım anlar oluyo ama herşey allahtan diyorum kendimi o şekilde teselli ediyorum Allaha dua ediyorum sende öyle yap zaten elimizden ancak bu gelir canım benim 🌸🥹