İyi geceler kızlar ..
Biz 39+3 olduk çarşamba kontrole gittiğimde bebek kanala girmeye başlamıştı. Ama plasenta artık biraz yaşlanmaya başlamış dedi oğlum bugün çok hareketli karnımda çok hafif regli sancısı giibi sancılarım oluyor ama kısa kısa aynı zamanda batmalar oğlumun hareketli olması plasentayla ilgili olabilir mi acaba