Babyada valla bilmiyorum sen buraya gebelik tahlili mi yaptırmaya geldin dedi hayır dedim gerçekten gebelik bakılsın diye gitmemiştim çünkü ağrı kıvrandırıyordu yani onlara da hak vermek lazım 1000 tane hasta vardı durduk yere sadece gebelik var mı diye gitsem çok saçma olurdu günüme 2 3 gün var hâlâ ağrım var bakalım hayırlısı olsun