Haz28 insanların hangi şartlarda iş bulmaya çalıştığını bilmeden ahmaklik demek biraz acımasız olmuş… bizim kendi işimiz mesela sigortalı değiliz doğal olarak ama Bağ-Kur’da ödeyemiyoruz devletin ödemememizi istediği tutar aylık 7000₺. Benim özel hastanede muayene olmama rağmen ilaç artı muayene ücretim toplasan 2000 tutmuyordur bana hiç bir faydası yok üstelik Bağkuru ödememde özel hastaneye yenge ücret vereceğim üstüne.. üç kuruş maaşa emekli olmak ve işte böyle yaptıkları 3 kuruş yardımları almak için aylık bizden istedikleri tutar 7000₺ dalga geciyorlar yani bildiğin🤷🏼♀️