eda9616 İlk doğum da kaçıncı hafta da çatı muayenesi oldu ? Ya da kaçıncı hafta doğum planlandı ? Bana doktorum 32. Haftamda nst ye başlayacaksın her hafta nst olacak doğuma kadar devam dedi. Eğer nst de bir şey çıkarsa muayene ediyoruz dedi.
Canan-06 eda9616 İlk doğumum normal olmuştu fakat ntsye 34.haftada başlamıştım nts sonucunu doktora verirdim sancn yok derdi 37 38 39.haftalarda acile gitmiştm çatı muayenesi yapmışlardı hayırlı sağlıkla gelsin bebeğin