Rumeysa-Tok Kızlar bu gün doktorum sezeryan için gün verdi spinal anestezi ile olacak doğum korku panik heyecan mutluluk stres hepsini yaşıyorum🥺🥰 sizin doktorunuz ne zamana gün verdi sizde durumlar ne
bebeklerimveben_ Rumeysa-Tok hiç korkma genelde spinal de oldum bana sorsan en kolay spinaldi sonrası mutluluk zaten 😍
Ervaa35 Rumeysa-Tok benimde 9 marta gün verdi bugün🤦🏼♀️ Heyecan korku sitres hepsi var karışık hissediyorum😊🥺
Rumeysa-Tok bebeklerimveben_ inşallah güzel geçer 🤲 Rabbim hayırlısıyla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🥰
karaguzelirem_ 28 şubata gün verdi benimde doktorum 4 gün sonra inşallah doğumum var 38+5 de doğum yapacağım doktorumla 2 tarih arasında konuşmuştuk ya 28 Şubat yada 1 mart diye sonradan şubata karar verdik ☺️
Rumeysa-Tok karaguzelirem_ günler azaldıkça daha çok heyecan basıyor demi ☺ ben gün almaya gitceğimi bildiğim için sabaha kadar uyumadım stresten miğdem kötü oldu tansiyonum çıktı günüm yaklaşınca naparım bilmiyorum stresten
Rumeysa-Tok Ervaa35 aynı bnde çok karışık duygular içindeyim eşim yüzüme bakınca ağlayasım geliyor ☺😄
karaguzelirem_ Rumeysa-Tok demek benim gibi 4 günün kalsa eyvah 🙈😂 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah sağ salim 🤲🏼
Ervaa35 Rumeysa-Tok valla ben bugün gün verdiğinde ağladım istemsizce sinirlerim bozuldu sanırım bide 4 yaşında oğlum var yeticek miyim ikisine diye duygu aldı beni 😂
Guler92__ Rumeysa-Tok ayy benim de 4mart sezeryan olacak inşallah 🤲🥰 ben de çok heyecanlıyım uyuyamıyorum geceleri çok garip hissediyorum evimize bir bebek gelecek ve büyük sorumluluk alacağız
Rumeysa-Tok Guler92__ ikimizde 4 mart’ta bebişlerimize kavuşacağız 🥰🥰Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Busbusd1 Ervaa35 bende 39 haftalık hamileyim geçende bende sinirimden ağladım baya daraldım galiba son zamanlar bide zor geçiyo benim normal doğum olcak ne zaman gelirse bekliyoruz
Ervaa35 Rumeysa-Tok aynıyız 4 yaşında oğlum var 9 mart doğum nasipse bizimde kızımız geliyo😍 nasıl hissediyosunuz?
Rumeysa-Tok Ervaa35 çok karışık duygular içindeyim ben ya korku heyecan stres mutluluk durup dururken ağlamak isteği☺ oğlum nasıl karsilicak kardeşini düşüncesi alisa bilicek mi diye düşünüp duruyorum sende nasıl durumlar 😊