Edaecee bende 2. Gebeliğim ilk dogumumda gecenin 4 ünde suyum geldi ne sancı var ne acı 2 cm açılma vardı sadece evi ayağa kaldırmıştım korkudan 😄
Şimdiki doğumum da Allah nasip ederse normal olacak bu sefer suyum gelse de sancıyi evde çekip sicaaaak bir duşa girip otur kalk yapıp sancılarımı düzene sokup öyle gideceğim 🤭
Suey bacikomun dediği gibi ilkinde ne olacağını bilmediğimiz için ikincisinde ne olacağını bildiğimiz için korkuyoruz. 😂
Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 15+6 haftadan selamlar teyzelerimiz hepinize 😘❤️