ryhn-1602 ben hala kullanıyorum bebek yağını bazen zeytinyağı yada zeytinyağlı içeriği doğal nemlendirici krem sürüyorum bi arkadaşım e bebeğin kendi markasının çatlak kremini önerdi ona bakıcam bol su içmeye çalışıyorum yaptıklarım bunlar duştan çıkınca hafif nemliyken bebe yağını sürüyorum daha iyi nem tutuyo vücudum bide ara sıra aklıma geldikçe uyumadan önce nemlendiriyorum