Nazlicn Arkadaşlar 2 li taramada düşük risk grubundayım ama yinede korku var ultrason da herhangi bir sorun gözlemlenmedi yaşayan varmı lütfen yazarmısınız . 13. Hafta dayım
Maviii_98 Nazlicn benimde düşük riskli çıktı zaten düşük Orta ve riskli olarak sonuç çıkıyor içiniz rahat olsun
Zeynep-A Nazlicn banada orta riskli denildi 3lü tarama testinde detaylı ultrasonda bir sorun çıkmadı çok şükür
Nazlicn Maviii_98 trizomy 13-18-21 görünüyor düşük risk dedi doktorum ama ihtimal dahilin de dedi yine de . Bişe olmaz demi 🥺
Nazlicn Zeynep-A çok sevindim adına canım darısı başımıza inşallah . Gebelik sürecinde psikolojik olarak yıpranıyoruz başka bişe değil 🥺