Benimde olmuştu o haftalarda ilk geldiğinde adet oluyorum sanmıştım. Sonra leke şeklinde gelmeye başladı. Doktor düşük riskin vs yok bebek güzel yerleşmiş. yerleşmeye bağlı bir kanama olabilir dedi. Progestan verdi 10 gün sonra tamamen kesildi. Toplam 3 hafta falan sürmüştü ama. Şuan 17 haftalığız çok şükür. Korkma yani doktora gittiğinde progestan verir büyük ihtimalle