Merhaba değerli anneler bugün gebeliğimin 5+6.günü 5+1.gününde kontrole gittiğimde kesenin oluştuğunu fakat içinin boş olduğunu söylediler , henüz yerleşmemiş dediler . 6 mm boyutunda kese ölçüldü , ultrasonda 5+1 çıkmıştım pazartesi günü ama kendi hesaplarıma göre 6 haftalıktı böyle bir durumla karşılaşan var mı ? 5.haftada kesenin içinin boş olması normal mi , yerleşme ne zaman olur acaba 🙏🏻