Busra2345 Kızlar cinsiyet yanılması yaşayan oldu mu? 12 ve 16. Haftada erkek dendi 20. Haftada kız dendi 3 ayrı doktor tarafından. Hala erkek olduğunu düşünüyorum alışamadım tabi biraz farklı hissettim.