Ozleeem98 Kızlar 8 haftalık hamileyim 2 gündür ara sıra kahverengi akıntı geliyor bunun sebebini bilen var mı yada aynı sorunu yaşayan doktorum şuan şehir dışında başka doktorada gitmek istemedim pazartesi günü randevum var çok tedirgin oldum
Hasretim16 Ozleeem98 aynı bende 8+2 gebeyim. Dün bende de oldu doktora sordum hemen. Kanamaya dönmezse sıkıntı değil dedi progestan başladı. Dün gece ve bu sabah progestana başladım hemen nöbetçi eczaneden aldı eşim. Doktoruna sor sende bence progestanı. Korkma bence normal bu haftalarda.
fatmanurrr95 Benim ilk gebeliğimde düşük bu şekilde başladı 😞 Ama şu an ikinciye hamileyim 6. Haftada yine böyle karşılaştım korkuyla gittik hastaneye ama doktor korkulacak birşey yok diyip Prostestan adında bi ilaç verdi (fitil) 1 hafta kullandım geçti. Şu an 23. Haftadayım 🥰 sadece ihmal etme ulaşabiliyorsan doktoruna telefonla anlat belki direk ilacı söyler canım
Ozleeem98 fatmanurrr95 yaa çok üzüldüm. Allah korusun rabbim bir daha yaşatmasın. İhmal etmiyim hemen doktorla konuşayım.
kubranurleo Bu yerleşme kanaması değil plasantadaki hormon değişimleri olabiliyor bu haftalarda. Benim de 7. Haftada olmuştu. Doktor normal dedi ve bir şey olmadı şükür. Tabi tedbir amaçlı illa ki doktor görmeli o ayrı konu.
Halidee Korkulacak birşey olduğunu sanmıyorum ama doktora git mutlaka. Benimde olmuştu 6-7 haftalarımda. Progestan kullanmıştım geçmişti. şu an 17 haftalığız çok şükür