cyln_ merhaba geçmiş olsun gebelik zehirlenmesi yaşadım oğlumda hatta daha erken haftalarda tansiyon ilacı kullandım sonra dozu yükselttik yine faydası olmadı aşırı ödemliydim balon gibi oldum doktor acil sezeryan dedi 37+2 de oplumu sezeryanla doğurdum oğlumun kilosu boyu normale göre fazlaydı bile 3400 kg 51 cm doğdu erken olmasına rağmen sağlık sıkıntısı yaşamadık ikimizde şuan 19 aylık