evinkrdg Kızlar 38. Haftadayım ve geceleri çok nefes daralması yaşıyorum sizlerde benim gibi olan varmı neden oluyor bu bazen nefes alamicak kadar kötü oluyorum
Fatya001 Aynen bende öyleyim boğuluyorum ama şuan hastanedeyim yatışım yapıldı yarın sezeryan olucam inşAllah