hullabaloo 37+4’teyim. İdrar rengim son iki gundur biraz daha pembemsi oldu. Bu haftalarda boyle bir sey yasayan oldu mu?
Dileqim hullabaloo hic yasamadim ama pembemsiden kastiniz kanli idrar mi...idrar tahlili baktirmanizda fayda var...suyunu bol ic en az 3 lt...
Gulsummldr hullabaloo ayy. Enfeksiyon olabilir. Eger sizde enfeksiyon varsa bebege gecmiştir. Doktora gidin idrar tahlili alsın cok acil. Bende idrarda enfeksiyondan bebegim 12 gün küvözde kaldı malesef.
hullabaloo Gulsummldr ama yanma ya da herhangi bir belirti yok. Hatta sabah ilk idrarim oyleydi. Simdi normal
Gulsummldr hullabaloo ihmal etmemek lazım yinede. Çinkü çok kolay bebege geçiyor. Allah korusun küvöz beklemek çok zor. Siz yinede bi tahlil yaptırın derim