Defne_A 2 saatte bir yemesi gerekiyor normalde ama sarılık var diye belki bir saatte beslerler ona hemşireye sorun ve sütüm az geldi götürmiyim yapmayın bir damla bile onu doyuruyor suan midesi küçücük 5 cc 10 cc sağsan bile hemen götür hemen çıksın yavru inşallah ♥️