Semanurr38 Merhaba 9 haftalik hamileyim vajimada batma ve arada kasik ağrısı bel.agrisi oluyor normal mi yasayan var mı
Cilginanne2bebeli68 Semanurr38 aynisi ama AP aynisi bende var idrar yolu enfeksiyonu çıktı az çok ağrıyor ya benim ilk gebelikte yoktu ya acaba bebisler erkek mi diye dusunuyorum😍😂