Selam güzel anneler. Çok şükür buraya doğum hikayemi yazmak nasip oldu. Pazartesi günü gece 1:25 te kızımı kucağıma aldım. Cumartesi acile gittim düzensiz sancım vardı doktor daha doğurmazsın dedi sancı aralığın düşer kasılma süren uzarsa gerçek sancı demektir dedi. Pazar akşam 15 dk da bir 35 sn sonra 10 dk da bir 40 sn süren sancılarım oldu. Uygulamadaki kasılmasayar programından takip ettim. 4 dk da bir olunca hastaneye gittik. Açıklık kontrol ettiler sakın ıkınma burda doğurursun deyip beni acil doğumhaneye aldılar. Ne yazıkki vicdansız bir ebeye denk geldim yatağı çatala çevirmediler ve beni sürekli koluma dokunma bacağını aç vs diyerek azarladı. Suyumu eliyle patlattı dikişsiz doğurabilirsin derken süreci düzgün yönetemedi ve her yerim yırtık oldu kızım hem boynunda hem kolunda kordon dolanması ile dünyaya geldi. Çok şükür sıkıntı olmadı. Yine aynı ebe uyuşturucu iğne yağıp uyuşmasını hiç beklemeden bağırta bağırta yarım saat dikiş attı. İsmini bile bilmiyorum ama sonuna kadar şikayetçi olacağım. Bebeğime bir şey olmaması tek tesellim. İnşallah karşınıza insan gibi davranan, halden anlayan birileri çıkar. Sorularınız varsa sorabilirsiniz