Bende 31 haftalık hamileyim oruç konusunu doktora danıştım bebegimiz büyük artık tutma dedi bence bebeklerimizin sağlığı daha önemli orucu elbette yine bı şekilde tutabilirrz bu zamana kadar bende hiç aksatmadan tuttum hep ama şimdi çocuğumun sağlığı için tutmuycam bişey olursa onun vicdan azabı daha kötü olur