Tazeanne68 Kızlar karnımın sol tarafında gece 4 den beri Bi ağrı var Gaz sancısı desem çıkardım kaç defa geçmedi 34+0 hafta bu arada kasılma sancı desem tek tarafta olmaz diye tahmin ediyorum bide ağrı artardi sizce neden olabilir fikir verir misiniz