Newmom- Merhaba, 9 haftalık gebeyim. Ve burun tıkanıklığı yaşıyorum. Kbb uzmanına gittim fakat hamilelik sebebiyle ilaç yazmadı. Kendim biberiye yağı ve okaliptüs yağı aldım buharla soluyorum. Bu şekilde problem yaşayan annelerden yardım bekliyorum
Mine-tayfun Newmom- ben 21+4 1 aydır geberiyorum yemin ederim burun akıntısı kulak ve boğaz kaşıntısı ilaç da kullanamıyorum nane limon ballı limonlu su bi faydası da olmuyor
Newmom- Mine-tayfun çok geçmiş olsun 😔 umarım şifa bulursun hamilelikte burun tıkanıklığı olurmuş zaten kadın doğum doktorunla bir görüş istersen sen de.. çok geçmiş olsun 💐
tnkkc1 Bende öyleydim KBB ilaç verdi Kadın Doğumda Vitamin serum verdi üç gün taktım iyleştim çok şükür Yorganın içine gir terle üstünü değiş duş al portakal limon sık iç canım ve bol bol su 4 güne iyi olursun
Newmom- tnkkc1 çok teşekkür ederim 🥰 kbb yazdı ilaç ancak kadın doğum doktoruna sor dedi ulaşamadım. Bir de konkalarım şişmiş kendi de ne yapacağını bilmiyor lazerle yakarız falan dedi son çare. Gerçekten çok zor canım umarım dediğin gibi olur geçer, burundan nefes almanın tadı bir başka
ayse_19 10 haftalık civarı başladı tıkanıklık 22 haftadayım hala tıkanık ,özellikle geceleri zorlanıyorum,doktor normal diyor