Edanur65 merhaba bir ay oldu bende altus ıc 81 a plus aldım sekiz kg çok memnunum hemde fıyatı uygub kırışma yapmıyor ve yumoş kokusu çok kalıcı yumuşatıcı farkı olurmu bilmem ben abc mavısını kullanıyorum çok kalıcı güzel kokuyor kıyafetlerimiz
Aplus olanlar elektırık tüketimi az olanlar direk pirizw takıp çalıştırabılıyprsunuz toz haznesini gördükçe iyiki almışım diyorum saç kıl toz ne varsa toz haznesınde bırıkıyor
Sadece ek bilgi vermek isterim nevresim takımını attığımız da ayrı atın kıyfet olmasın yanında yorgan kılıfının ağız kısmını kapatıp atın yoksa parçalar içine girdiği için güzel kurutmuyor zaten kullandıkça daha iyi anlayacaksınız şimdiden hayırlı olsun 🌸