Bazen kanayabiliyor bende insülin kullanıyorum acıyor kanadığı da oluyor bir iğne bir defa kullanılıyor kolunuzu çektiğinizde ikinciye başka iğne kullanın doktorum iğne bir kez batınca ucu kırılıyor ikinciye batırma demişti belki bilmiyorsunuzdur aklınızda olsun🤗