Babyada Kızlar adetime 9 gün kaldı. Sabahtan beri halsizlik ve kasıklarımda adet olacakta olamamış gibi bir ağrı var. Testte yapamıyorum daha erken diye. Yumurtlama günlerini de değerlendirdik. Böyle mi oluyor belirti midir sizce ?
yelizerduran Babyada biraz erken bunu söylemek için ama bende adet sancısı gibi çok ağrı çekmiştim hatta daha şiddetliydi nerdeyse
Lykiav Babyada daha bana yarın 6 gün kalmış olacak ve göğüslerim yeni yeni sizlamaya başladi. Normalde regl olmadan önce sizin ağrıyor muydu
Gizemnur_ Babyada benim de 10 gün önceden alt karın bölgesi ağrımıştı Ayağı kalkıyorum ağrıyor adet sancısı gibi biraz daha fazlasıydı bende Başka da bi belirtim yoktu adet olcam diye üzülüyordum gebeymişim 5 haftalık🫶🏻🤲🏻
Alpsmommm Babyada 🙋🏻♀️ ben aynı şekilde adet olacak gibi ağrıyla öğrendim gerçi benim adete 7 gün vardı kan verdim öyle öğrendim sen bir kaç gün daha bekle kesin sonuç kanda alırsın
Babyada Bir_nazenin01 inşallah ya, her şeyi belirtiye yorar oldum nedense sanırım yeni deniyorum diye hevesten 🤭
Babyada yelizerduran aşırı şiddetli değil benim regl ağrılarım da aşırı şiddetli olmaz. Ama 9 güm kala da hiç ağrı olmazdı
Babyada Lykiav daha önce bu kadar önceden ağrı olmazdı, reglimde çok ağrılı geçmez. Bekledikçe kendimi dinliyorum sormayın 😅
yelizerduran Babyada bende bir senenin sonunda hamile kaldım her ay herşeyi hamileliğe yoruyordum 😂 inşallah olumlu sonuç alırsınızz 😍😍🥰
Babyada Lykiav evet beklemek şart, kanda vermek istemiyorum şimdi negatif sonuçsa hem uğraşmış hemde boşa umutlanmış olacağım 🥹
Babyada Gizemnur_ bende sanırım öyleyim korkuyorum bir yandan da hevesim boşa çıkarsa diye, inşallah güzel sonuçlanır 🙏🏻
Alpsmommm Babyada inşallah ilk hamileliğim de gecikme yaşayarak öğrendim bunda kasık ağrısı ve bel ağrısıyla
Mesen Babyada benimki tam da böyle oldu hergün adet olucakmisim gibi uyandım piskolojim bozulmuştu ped takıp uyuyordum gece olursam falan diye 😂test yap ne kaybedersin ki
Babyada Mesen test üzerinde 6 gün önceyi gösterir gibi bir şey yazıyor ondan erken mi diye düşündüm yapmadım
Busraltn Lykiav benimde 9 gün var bat 4 mart. Sol kasıkta iğne batması gibi bir sızı var 🥹 bende resmen kendimi dinliyorum
Babyada Lykiav güzel sonucu bekliyoruz hadi inşallah 🥰 günlerimiz çok yakın bakalım neler olacak, bende 1 Mart gibi yapacağım o güne durabilirsem 😅
Babyada Hangi marka test kullanıyorsunuz bu arada bende predictor erken test var. İlk kez deneyeceğim onu da ama pahalı yani 230 gibi bir fiyata aldım sürekli alıp yapılamıyor Lykiav