Kanalize çok zordu benimde kuzum ya. 4. Ay atağı maalesef biraz yıkıp geçiyor :) ama geciyor. Sadece tek sknti atak döneminde ayakta uyumaya alıştı. Onu kiramadim maalesef :( 5 buçuk aylık oldu saecee ayağımda uyuyor koyunca uyaniyo. Bu dönemde dursun sussun diye yaptiklarina dikkat et . Alisabilir :)