Sadiyekrn07 merhaba ben de 35 haftalık hamileyim bugün nst de sancim çıktı, alttan muayene oldum 1,5 cm acikligim varmış 2 doz ciger geliştirici iğne vuruldum yarın yine vurulacagim pazartesi tekrar çağırdı saciya ve açılmaya bakacak , aniden gece hazırlıksız gelmeni istemiyorum sürekli kontrol altında tutacam 1 hafta daha bekletmeyi planlıyorum dedi. Siz ciger geliştici iğne vuruldunuz mu? 1 hafta daha dayananirsa oğlum şükredecem pazartesi hazırlıklı gel dedi çünkü doktorum