eda006 Çatı muayenesi doğumu tetikliyor mu birde bebeğe dokunabiliyor mu doktor çatı muayenesin de bugün muayene sırasında doktor bebek elimi çizdi dedi çok şaşırdım 😂
kubranur_A eda006 keske tetiklesede dogursam ya iki hafta once muayene edildim ama hala tık yok 39 . haftamdayim suan. Ay ilk defa oyle birsey duyuyorum bebeğe değecek kadar eli uzunmu mümkün degildir oyle birsey😆😆😆
Ebru3457 eda006 bende espirisine demiştir canım ben böyle birşeyin mümkün olabileceğini düşünmüyorum 😀
emirtimr1 Nur7536 katılıyorum gerçekten mümkün mü böyle bir şey 😂😂 o zaman içerde hareket ederken bizim içeriyi parçalıyorlar 😂
eda006 Nur7536 emirtimr1 kubranur_A Valla bende duyunca bi şok oldum nasıl böyle birşey olabilir diye bir yorumdaki kişide bebeğin kafasına falan dokunduğundan bahsetmiş onu okuyunca acaba mı dedim kendi kendime 😂
MMerve34 eda006 çatı muaynesi bence doğumu tetikliyor perşembe günü açıklığıma bakıldı öğlen 1 de 2 cm açılmam vardı akşam 18:30 da nişanım geldi sonra kanlı akıntılar ama halen beklemedeyim 39. Haftaya girdim
Tubi2929 MMerve34 çatı muayenesi nasıl canınızı acıtıyor mu merak ediyorum benim daha var olsun bilmek istiyorum :)
MMerve34 Tubi2929 Eğer kendini kasarsan acıyor ama derin nefeslerle kendini bırakırsan çok acımıyor canım